Mesleki Gelişim Sürecinden Bir Kesit: “Eğitim Oburluğu”

canvas1Mesleki gelişim eğitimleri hakkında aslında bir dünya şey söylenebilir.

Bazen bilinçsizce/gönülsüzce bir dünya eğitim alırsınız lakin ne mesleki gelişiminize ne de iş sürecinize katkı yapar.

Tabiri caize çalışan/yönetici farkına varamadan eğitim oburluğuna doğru gider.

Sonrası malum…

Bir dünya bilgi, zaman, emek, bütçe bir dünya eğitim sertifikası! E sonuç?

Haliyle soramadan edemiyor insan, aldığınız/alacağınız gelişim eğitimleri;

  • Potansiyelinizle aynı dokuda mı?
  • Performansınızı ne şekilde etkiliyor?
  • Yetkinliklerinize ve kariyer gelişiminize ne kadar katkı yapıyor?

Tabi bu işin bireysel boyutu, kurumsal boyutu ise ayrı bir yazı mevzusu aslında.

Bu minvalde insanın durup düşünesi, biraz sorgulaması da gelmiyor değil.

Ne dersiniz?

One thought on “Mesleki Gelişim Sürecinden Bir Kesit: “Eğitim Oburluğu”

  1. Geri bildirim: Mesleki Gelişim Sürecinden Bir Kesit: “Eğitim Oburluğu” - CareerPass

Bir Cevap Yazın

