Eğitim Teknolojileri Zirvesi, 4 Mart’ta #ETZ17

Eğitim Teknolojileri Zirvesi Bu sene 4.sü gerçekleşecek olan Eğitim Teknolojileri Zirvesi, “Sihire Yolculuk – Sihirli Olan Teknoloji Değil, Eğitimcilerdir.” ana teması ile 4 Mart 2017 tarihinde Radisson Blu Şişli‘de eğitim, iş ve medya dünyasını geniş bir katılımla bir araya getirecek.

Geçtiğimiz yıl #ETZ16′ya 1400 kişi katılım göstermiş, zirvede 85 konuşmacı, 14 atölye ve 8 ödül töreni ile büyük ses getirmişti.

İş gücü yapısı, iş süreçleri, meslekler, yetkinlikler, öğrenme ve gelişim süreçleri ile sosyal hayatımız alabildiğine hızlı bir değişim geçiriyor.Haliyle bu noktada eğitim ve eğitim teknolojileri de yansımaları itibariyle bireysel ve kurumsal anlamda daha önemli bir hale geliyor.

Bu önemli organizasyonu yeni eğitim yaklaşımlara, teknolojik yeniliklere ve uygulama deneyimlemelerine sahiplik yapması, tanıtması ve farkındalık sağlaması münasebetiyle 2014’ten beri ilgiyle ve takdirle yakından takip etmekteyim.

ETZ17

Bu sene de zirvede birbirinden değerli yerli ve yabancı konuşmacılar sunumları, görüşleri ve çalışmaları ile yer alarak katılımcılara eşsiz bir deneyim yaşatacaklar.

Eğitim ve eğitim teknolojilerinin kalbinin atacağı eğitim, iş ve medya dünyasını bir araya getirmesi bakımından Türkiye’de alanında ilk ve tek olan bu harikulade organizasyonda; katılımcılara üretkenliklerinin arttırılması ve yaratıcılıklarının gelişmesi için onlara ilham kaynağı olmayı amaçlamaktadır.

4 Mart tarihinde Radisson Blu Şişli‘de düzenlenecek olan bu organizasyona sizde katılarak bu eşsiz deneyimden faydalanabilir, gelişmelerden haberdar olup geleceğinize yön verebilirsiniz.

Eğitim Teknolojileri Zirvesi ile ilgili daha detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Eğitim Teknolojileri Zirvesi’ne dair tüm gelişmeleri EdTechSummit Twitter hesabı ve #ETZ17 etiketi ile de takip edebilirsiniz.

Kaynak : EdTechSummit

Bir Cevap Yazın

